Skip to content

Klantenservice

Hoe kan ik in contact komen met de klantenservice?

Je kunt jouw vraag stellen door een e-mail te sturen naar webshop@assem.nl of je kunt bellen naar +31 (0)88 – 133 31 33.  Indien je reeds een bestelling heeft geplaatst, verzoeken wij je vriendelijk jouw ordernummer te vermelden. 

Waar kan ik met mijn klacht terecht?

Indien je een klacht hebt, verzoeken wij je vriendelijk eerst contact op te nemen met onze webshop via telefoonnummer 088-133 31 33 of een e-mail te sturen naar webshop@assem.nl. Wij zullen klachten die wij via de e-mail ontvangen op werkdagen binnen 24 uur beantwoorden. Mocht dit onverhoopt niet lukken vanwege drukte, zullen wij deze binnen uiterlijk 3 werkdagen beantwoorden. Indien wij jouw klacht niet kunnen oplossen, kun je contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel via de website www.sgc.nl. Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Je kunt bij ons voor zowel het product, als een dienst, een klacht indienen.

Beoordelingen

Onze beoordelingen worden weergeven en verzameld via Kiyoh. Dit is een onafhankelijke derde partij. Klanten die een aankoop hebben geplaatst, een dienst hebben gebruikt of een daadwerkelijke handelservaring hebben opgedaan, kunnen een beoordeling plaatsen.

Wat zijn jullie contactgegevens?

Identiteit van de ondernemer

Naam ondernemer: Van den Assem Webshop B.V.

Handelend onder de naam/namen:

- Van den Assem Webshop B.V.

Vestigingsadres:

Dalkruidbaan 156-158

2908 KC Capelle aan den IJssel

Telefoonnummer: 088-1333133

Bereikbaarheid:

Van maandag t/m vrijdag vanaf 09.00 uur tot 21.00 uur

E-mailadres: webshop@assem.nl

KvK-nummer: 24449975

Btw-nummer: NL0068.09.200.B01