Erg jammer natuurlijk wanneer je een item bij ons gekocht hebt en dit kapot gaat. We kijken uiteraard graag met je mee naar een oplossing!
Je kunt jouw productklacht melden door hier een aantal duidelijke foto's van te sturen via de Mail. Dit kan naar webshop@assem.nl. Geef ook een korte omschrijving van de klacht en vermeld het ordernummer. Vervolgens ontvang je binnen de op dat moment geldende reactietijd een inhoudelijke reactie van ons.
Woon je in de buurt van een Assem-winkel dan kunnen we daar ook meekijken naar een oplossing voor jouw productklacht. Je vindt hier een overzicht van onze winkels.
Bij een klacht kijken wij altijd naar de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, die op jouw klacht van toepassing zijn.
Heb je het artikel tot 365 dagen geleden van Assem ontvangen en nog niet gedragen? Dan kun je het sowieso gratis retourneren of ruil het in een Assem-winkel.
Je ontvangt op al jouw aankopen de wettelijke garantie. Aan de wettelijke garantie is geen vaste termijn gekoppeld, dit verschilt namelijk per product. Dat wil zeggen dat een product moet voldoen aan wat je als consument in alle redelijkheid van het product mag verwachten. Is dit niet het geval neem dan contact op met onze Klantenservice of ga langs bij een winkel bij jou in de buurt.
Garantie en de garantieperiode zijn conform de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel.org vastgesteld. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop.
Is de klacht na contact met ons niet goed afgehandeld? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Mocht je niet tevreden zijn over onze dienstverlening dan kun je een e-mail sturen naar klantenservice@assem.nl, je ontvangt dan binnen 7 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons.
Soms kan het zijn dat onze reactie op jouw e-mail in de spam terecht komt. Zitten we buiten onze reactietijd of heb je al een e-mail gehad waarin we om feedback vragen? Controleer dan eerst de spam map.
Om dit in het vervolg te voorkomen kun je ons e-mailadres klantenservice@assem.nl toevoegen als contact.
Kun je onze reactie alsnog niet te vinden? Bel ons op 0111-788109 en we kijken graag verder met je mee.
Dit is heel vervelend. Met een kwaliteitscontrole voorafgaand aan de verzending proberen we dit te voorkomen. Als je onverhoopt toch een kapot of verkleurd product van ons hebt ontvangen, neem dan gelijk contact op met onze klantenservice. Dan zorgen we voor een passende oplossing.
* Klantenservice bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur (gesloten op feestdagen).