Inloggen
Heeft u al een Van den Assem-account? Log hieronder in
Wachtwoord vergeten?
Sluiten
LIMITED EDITION Kersthanger cadeau
Gratis verzending binnen Nederland, België en Duitsland* Gratis afhalen en retourneren in de winkels Veilig betalen
Menu
Van den Assem HQ

Contact

Van den Assem Webshop BV
Dalkruidbaan 158
2908 KC Capelle aan den IJssel

Tel.: +31 88 133 31 33

BTW nr.: NL8202.70.866.B01
KvK nr.: 24449975

U kunt ons bereiken via:

088 - 133 31 33 (gratis)

webshop@assem.nl

Facebook.com/assemschoenen

Maandag t/m vrijdag van 09:00-21:00 uur
Zaterdag van 09:00-17:00 uur

Contactformulier

Van den Assem team

Veelgestelde vragen

  • Is mijn gekozen artikel nog op voorraad?

    Kunt u de gewenste maat aanklikken? Dan is het artikel nog op voorraad. Uw maat niet meer beschikbaar? Geen paniek: schrijf u in met de ‘maat niet voorradig-knop’. U ontvangt een e-mail als uw maat weer bij ons op voorraad is.

  • Hoe kom ik te weten hoe een schoen of laars valt?

    Over het algemeen hebben onze schoenen/laarzen een normale maatvoering. Indien dit niet het geval is, geven wij dit aan in de omschrijving onder het door u gekozen artikel.

  • Hoe wordt de hakhoogte gemeten?

    De hakhoogte meten wij door de lengte van de hak te meten aan de zijkant van de schoen, van het punt waar de hak de grond raakt tot aan de rand waarbij de hak de hiel van de schoen raakt. Wij meten dus eigenlijk vanaf het punt, waar het middelpunt van uw hiel de schoen raakt en wat dus het draagpunt is. 

  • Is de webshopcollectie hetzelfde als de winkelcollectie?

    Niet altijd. Weten of een online artikel in een van onze Assem-winkels verkrijgbaar is? Neem dan rechtstreeks contact op met de winkel of raadpleeg onze collega’s van de klantenservice. 

  • Is Van den Assem Schoenen een officiële UGG dealer?

    Jazeker! Bij Van den Assem koopt u alleen officiële UGG-artikelen.

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    U kunt gemakkelijk en snel bestellen in onze webshop. U plaatst het gewenste artikel in uw winkelmandje door op de button ‘In winkelwagen’ te klikken. Indien u over een actiecode beschikt, kunt u deze invoeren middels de button ‘Ik heb een actiecode’.

    Nadat u het gewenste artikel in het winkelmandje heeft geplaatst, gaat u door naar de volgende stap waar u uw gegevens invult. Deze gegevens hebben wij nodig om uw pakket op het door u gewenste adres af te leveren of om contact met u op te nemen wanneer wij nog vragen hebben. In deze stap kunt u ook aangeven of u het pakket op een ander afleveradres wilt laten bezorgen dan uw huisadres. Als laatste geeft u aan op welke manier u wilt betalen en gaat u door naar de volgende stap.

    Hier volgt een overzicht van uw bestelling. Bij akkoord gaat u door naar Buckaroo, onze betaalinstantie. Wanneer u uw bestelling succesvol heeft afgerond, ontvangt u van ons een e-mail met uw orderbevestiging. Wanneer wij uw bestelling verzenden, ontvangt u ook hiervan een bevestiging via de e-mail. In deze e-mail staat een Track & Trace code vermeld van onze vervoerder waarmee u uw bestelling kunt volgen.

  • Is er een maximum aantal artikelen verbonden aan een bestelling?

    Een bestelling kan bestaan uit maximaal 6 artikelen. Indien u meer dan 6 artikelen wilt bestellen, verzoeken wij u vriendelijk een tweede bestelling te plaatsen.

  • Kan een artikel na mijn bestelling toch uitverkocht zijn?

    Helaas komt het soms voor dat het door u bestelde artikel gelijktijdig is verkocht. Uiteraard doen wij er alles aan om dit te voorkomen en u het gewenste artikel te leveren.

  • Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

    Wanneer u een bestelling plaatst, kunt u een keuze maken uit de volgende betalingsmogelijkheden: iDEAL, CreditCard, PayPal, Fashioncheque, American Express, Klarna, de Van den Assem cadeaukaart, de VVV-cadeaukaart, Bancontact/Mistercash en Payconiq. Uw betaling wordt afgehandeld door betalingssysteem Buckaroo. Wanneer u achteraf wenst te betalen, kunt u kiezen voor betalen via Klarna. 

  • Wat is iDEAL?

    iDEAL is online betalen via uw eigen telebankiersysteem thuis. Deelnemende banken aan het iDEAL-bankiersysteem zijn ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Knab, Regiobank, Triodos bank en Van Lanschot. Met iDEAL rekent u af in uw vertrouwde internet betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. 

  • Wat is Buckaroo?

    Buckaroo is een betaalsysteem ontworpen voor de elektronische handel. Wanneer u wilt betalen met iDEAL of uw creditcard van Visa, Mastercard of American Express, kiest u voor dit systeem. Zodra u heeft aangegeven tot betaling middels iDEAL of Creditcard te willen overgaan, leidt de webshop u verder naar de website van Buckaroo. Buckaroo verzamelt alle nodige informatie en verwerkt de betalingsaanvraag. Na verificatie van de betaling brengt Buckaroo ons op de hoogte van uw betaling en wordt u automatisch teruggeleid naar de webshop. 

  • Wat is Klarna?

    Via Klarna bieden wij u de mogelijkheid aan om achteraf te betalen. Na het plaatsen van uw bestelling heeft u 14 dagen de tijd om de betaling van uw bestelling te voltooien. Wanneer u gebruik maakt van Klarna dient u per bestelling €2,95 te betalen, het bedrag wordt bij volledige retourneren van de bestelling niet teruggestort. 

    Heeft u vragen over een betaling of wordt uw bestelling niet goedgekeurd door Klarna? Neem dan contact op met Klarna via het telefoonnummer 020-8082852 of u kunt uw vraag stellen via de chat op klarna.nl/klantenservice. Klarna is van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8.00 uur en 17.00 uur. Voor meer informatie kunt u kijken op www.klarna.nl

  • Wat is de VVV-cadeaukaart?

    Een VVV-cadeaukaart is een betaalmiddel in de vorm van een cadeaukaart waarmee u op de webshop kunt betalen. Uw VVV-cadeaukaart kunt u aanschaffen via de website van de VVV of bij een van de verkooppunten. Uw VVV-cadeaukaart is onbeperkt geldig en is niet inwisselbaar voor contant geld. Wanneer u uw bestelling retour stuurt, ontvangt u van ons een actiecode met het betreffende saldo die u kunt besteden op onze website. 

  • Wat is fashioncheque?

    Fashioncheque is een betaalmiddel in de vorm van een modecadeaukaart waarmee u zowel digitaal als in de winkel kunt betalen. U kunt een fashioncheque aanschaffen bij meer dan 8.500 verkooppunten in Nederland. Uw fashioncheque is na activatie 1 jaar geldig en is niet inwisselbaar voor contant geld. Wanneer u uw bestelling retour stuurt, ontvangt u van ons een actiecode met het betreffende saldo die u kunt besteden op onze website.

  • Wat is PayPal?

    PayPal is een wereldwijd gebruikte betaalmethode, die gekoppeld is aan uw e-mailadres(sen). Door middel van het opgeven van uw e-mailadres en de bijbehorende beveiligingscode kunt u geld van uw PayPal rekening overmaken of op uw PayPal rekening storten. Met uw PayPal account kunt u de betaling verrichten. Hiervoor heeft u een PayPal rekening/account nodig, welke u kunt openen op www.paypal.nl. Een PayPal rekening openen is gratis, veilig en betrouwbaar. PayPal rekeningen zijn beschikbaar voor zowel bedrijven als consumenten.  

  • Wat is American Express?

    American Express is een betaalmiddel in de vorm van een kaart. Een kaart van American Express is ongeveer hetzelfde als een credit card, maar met deze kaart spaart u Membership Rewards punten of Award miles. Deze punten of miles zorgen ervoor dat u bij aangesloten partners kunt profiteren van diverse kortingen.

  • Zijn de weergegeven prijzen incl. BTW?

    De prijzen zijn incl. BTW.

  • Is de webshop van Van den Assem Schoenen beveiligd?

    Via een beveiligde lijn leiden wij uw betaling naar de internetkassa, die de afhandeling van de transactie verzorgt. Aan het slotje onderin uw scherm kunt u zien dat de gegevens gecodeerd verstuurd worden via een ‘secure connection’. Wanneer de internetkassa de betaling heeft ontvangen, maken wij uw bestelling gereed. 

  • Wat is Payconiq?

    Wilt u gemakkelijk en snel betalen? Dat kan bij ons via Payconiq. Payconiq maakt het mogelijk om via de Payconiq-APP te betalen. Als u de APP heeft kunt u uw bankrekeningnummer koppelen aan uw account en vervolgens in onze winkels zonder betaalpas betalen. Voor een online betaling wordt u doorgestuurd naar de Payconiq-APP waarna u met uw vingerafdruk (of pincode) de betaling bevestigt. Meer informatie over Payconiq vindt u hier >

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Wij hanteren voor het grootste gedeelte van onze bestellingen de optie voor 23:59 uur besteld, morgen in huis. Na onze zorgvuldige kwaliteitscontrole levert de vervoerder uw bestelling af op het door u opgegeven afleveradres. Bij een afleveradres buiten Nederland kan de bezorging enkele dagen langer duren.

    Voor artikelen die in ons centraal magazijn voorradig zijn, geldt: op werkdagen voor 23:59 uur besteld, de volgende dag in huis*. Wanneer u bij een artikel de gewenste maat selecteert, verschijnt hierbij de levertijd. Op deze manier kunt u zien of het artikel de volgende dag al in huis kan zijn.  

    Same day delivery
    Wilt u uw schoenen dezelfde avond nog ontvangen? Dan kunt u tegen betaling gebruik maken van same day delivery, wanneer u de schoenen voor 11.00 uur bestelt heeft u ze dezelfde dag nog in huis. 

    * Gezien de drukte tijdens uitverkoopperiodes streven wij ernaar uw bestelling binnen 3 werkdagen te verzenden. 

  • Wat houdt same day delivery in?

    Same day delivery houdt in dat artikelen die u vóór 11.00 uur bestelt, diezelfde avond nog in huis heeft. Het is echter alleen mogelijk om de schoenen dezelfde dag nog in huis te hebben, wanneer de schoenen nog op voorraad zijn in ons magazijn. Wanneer u de gewenste maat aanklikt, verschijnt aan de zijkant de tekst 'Same day delivery mogelijk voor €3,95', zo kunt u zien of same day delivery mogelijk is. De kosten die u betaalt voor same day delivery, worden niet terugbetaald bij het retour sturen. 

  • Zijn er kosten verbonden aan het verzenden van mijn bestelling?

    Voor het verzenden binnen Nederland van uw bestelde artikelen brengen wij geen verzendkosten in rekening. Echter, wanneer uw bestelling alleen bestaat (of komt te bestaan n.a.v. een retourzending) uit artikelen met een orderwaarde van minder dan €50,-, brengen wij €3,95 in rekening als bijdrage aan de verzendkosten. Naast Nederland, bezorgen wij in het buitenland.

    De bestellingen voor het buitenland worden bezorgd via UPS op het door u opgegeven afleveradres. Voor verzending naar het buitenland geldt, net als voor verzending in Nederland, dat de bestelling binnen 1-3 werkdagen wordt verzonden en vervolgens binnen enkele dagen bij u wordt thuisbezorgd.

    Wanneer u kiest voor de optie 'same day delivery', betaalt u €3,95 voor de verzending. Bestellingen die vóór 12.00 uur geplaatst zijn, worden dezelfde dag nog bij u thuisbezorgd.

    Wanneer u in het buitenland woont zijn er mogelijk kosten verbonden aan de verzending, hieronder ziet u een overzicht met de kosten voor verzending naar het buitenland.

     
    LandVerzendkosten
    Oostenrijk €8,95
    België GRATIS
    Bulgarije €11,95
    Tsjechië €6,95
    Denemarken €6,95
    Estland €8,95
    Finland €8,95
    Frankrijk €5,95
    Duitsland GRATIS
    Groot-Brittannië €5,95
    Griekenland €11,95
    Hongarije €11,95
    Ierland €8,95
    Italië €6,95
    Letland €11,95
    Litouwen €11,95
    Luxemburg €6,95
    Noorwegen €11,95
    Polen €6,95
    Portugal €8,95
    Roemenië €11,95
    Slowakije €11,95
    Slovenië €11,95
    Spanje €8,95
    Zweden €8,95
  • Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

    U ontvangt van ons vier e-mails met betrekking tot uw bestelling, waardoor het zeer belangrijk is dat u het juiste e-mailadres opgeeft. De eerste e-mail bevat uw orderbevestiging, waarin de bestelprocedure wordt bevestigd en de ontvangst van uw order. Vervolgens ontvangt u een  e-mail met de inpakbevestiging van uw order. Wanneer uw bestelling verzonden is, ontvangt u een e-mail met de Track & Trace code, zodat u het pakket kunt volgen. Tot slot ontvangt u nog een e-mail met daarin de factuur van de bestelling. 

    Let op: deze orderbevestiging is tevens uw betalingsbewijs. Wij adviseren u deze te bewaren en/of uit te printen.

  • Indien ik meerdere bestellingen plaats, kunnen deze dan worden samengevoegd?

    Alle bestellingen handelen wij individueel af. Het is daardoor helaas niet mogelijk bestellingen samen te voegen.

  • Wie bezorgt mijn bestelling?

    PostNL bezorgt uw bestelling op het door u opgegeven afleveradres. Aangezien PostNL het grootste netwerk voor brieven, pakketten en e-commerce in de Benelux bezit, zijn wij bijna altijd verzekerd van een snelle, gemakkelijke en correcte levering van uw bestelling. Bij het afleveren van uw bestelling dient u te tekenen voor ontvangst, zodat de juiste persoon de bestelling ontvangt. De bestelling mag helaas niet worden aangenomen door buren. Indien u niet thuis aanwezig bent om de bestelling in ontvangst te nemen, biedt PostNL het pakket de volgende werkdag of zaterdag nogmaals aan. Wanneer het pakket voor de tweede maal niet kan worden afgeleverd, kunt u de bestelling ophalen in het dichtstbijzijnde postkantoor. 

    Voor bestellingen naar het buitenland is er een samenwerking gestart met UPS. Voor Europese landen zijn er mogelijk verzendkosten gebonden aan de verzendig, een overzicht hiervan kunt u vinden bij "Zijn er kosten verbonden aan het verzenden van mijn bestelling?" onder het kopje "Verzending". 

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Snel, makkelijk en vertrouwd!

    Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst gebruik maken van uw herroepingsrecht. Na deze melding heeft u nog 14 dagen om het product terug te sturen. Wij verzoeken u het retourformulier dat bijgevoegd is bij uw bestelling, ingevuld bij de retourzending te voegen en duidelijk aan te geven of u het betaalde bedrag terugbetaald wilt krijgen. Tevens vindt u op het retourformulier het retouradreslabel dat u kunt gebruiken om de artikelen terug te sturen. Hierna kunt u het pakket afgeven op een agentschap van PostNL. Pakketten worden door PostNL voorzien van een 3S code. Met deze code is het voor u mogelijk om het verzendtraject van pakket te volgen via de site van PostNL www.tracktrace.nl en zo te zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Vraag op het postagentschap daarom altijd om het 3S nummer. Kosten voor de retourzending van bestellingen binnen Nederland zijn voor onze rekening. Wanneer u uw bestelling retour stuurt of hebt aangegeven deze retour te sturen, ontvangt u het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending, zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na ontbinding op uw rekening teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht.Wij kunnen het bedrag alleen terugstorten wanneer uw pakket bij ons retour is gekomen, of wanneer u kunt aantonen dat u het pakket naar ons retour hebt gestuurd. Wanneer uw bestelling beschadigd retour komt, kunnen wij helaas niet het gehele bedrag retourstorten.

    Mocht het product ná ontvangst beschadigd zijn, en wilt u de aankoop herzien, dan zijn we genoodzaakt hier een schadevergoeding in rekening te brengen. Dit zal per schadegeval verschillen. Neemt u hiervoor eerst contact met ons op. U kunt artikelen die via de webshop zijn aangekocht ook retourneren via één van onze winkels. Deze uitleg is ook van toepassing op aankopen gedaan gedurende de uitverkoopperiode.

    U kunt ook gebruik maken van de mogelijkheid om uw pakket op te laten halen door PostNL. De kosten voor deze service bedragen €3,95, en worden ingehouden op uw retourbedrag.

    Meld uw retour aan via https://assem.localexpress.nl


    Voor verdere vragen/toelichting kun je contact opnemen via: webshop@assem.nl

    Van den Assem Schoenen
    Antwoordnummer 336
    2900 VB Capelle aan den IJssel

    Herroepingsformulier

    Het Europeesmodelformulier

  • Kan ik mijn bestelling ruilen?

    Wenst u uw bestelling te ruilen een andere maat, kleur of model? Dan kan dat als volgt:

     

    1. Ruilen in één van onze winkels.

    Neem uw bestelling mee en ruil uw item in een van onze winkels Een overzicht van onze winkels vind u hier.

    Indien u de online bestelling terug brengt in een winkel wordt het betaalde bedrag teruggestort op de manier waarop u betaald heeft. Dit is ook het geval als u in de winkel een nieuwe aankoop doet.

     

    2. Retourneren en opnieuw bestellen in onze webshop.

    Wij vragen u om een nieuwe bestelling te plaatsen en uw eerdere zending naar ons te retourneren via het door ons meegeleverde retourformulier en retoursticker. 

     

    Zo weet u zeker dat het artikel, maat of model op voorraad is en voorkomen we teleurstellingen.

    Na ontvangst en verwerking van uw retourzending ontvangt u binnen 1 tot 3 werkdagen uw aankoopbedrag re

     

    Retouradres

    Van den Assem Schoenen
    Antwoordnummer 336
    2900 VB Capelle aan den IJssel 

    U kunt uw pakket afgeven bij een agentschap van PostNL, waar het pakket wordt voorzien van een 3S-code. Met deze code is het voor u mogelijk om het verzendtraject van het pakket te volgen via de website www.mijnpakket.nl. Zo kunt u zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Mocht u een bedrag van ons tegoed hebben, dan ontvangt u dit binnen 1 tot 3 werkdagen na ontvangst van de retourzending op uw rekening. 
  • Betaal ik verzendkosten voor het retourneren van mijn pakket?

    Retourneren binnen Nederland is kosteloos.

    Indien uw totale orderwaarde onder de €50,- komt naar aanleiding van uw retourzending brengen wij €3,95 verzendkosten in rekening. Dit verrekenen wij op het retourbedrag wat u van ons ontvangt.

    In België en Duitsland draagt de klant de kosten voor het retourneren. Voor het gratis retourneren binnen Nederland kunt u het volgende antwoordnummer gebruiken:

    Van den Assem Schoenen
    Antwoordnummer 336
    2900 VB Capelle aan den IJssel

    Voor het retourneren van uw bestelling in het buitenland kunt u het pakketje afgeven bij een van de dichtstbijzijnde UPS punten. U krijgt een track-and-trace code zodra het pakketje is afgegeven, met deze code kunt u het pakketje volgen via de website https://www.upstoday.com/nl/tracking

    Vanuit het buitenland draagt de klant de kosten voor het retourneren. Hieronder vindt u de retourkosten per land. Voor het retourneren kunt u uw pakket bij het dichtstbijzijnde UPS-punt retour brengen. De retourkosten zullen van het retourbedrag worden ingehouden.

     
    LandRetourkosten
    Oostenrijk €6,95
    België €6,50
    Bulgarije €13,95
    Tsjechië €13,95
    Denemarken €9,95
    Estland €9,95
    Finland €9,95
    Frankrijk €6,95
    Duitsland €6,95
    Groot-Brittannië €9,95
    Griekenland €13,95
    Hongarije €13,95
    Ierland €9,95
    Italië €9,95
    Letland €13,95
    Litouwen €13,95
    Luxemburg €6,50
    Noorwegen €17,95
    Polen €13,95
    Portugal €9,95
    Roemenië €13,95
    Slowakije €13,95
    Slovenië €13,95
    Spanje €9,95
    Zweden €9,95
  • Kan ik afgeprijsde artikelen ook ruilen of retourneren?

    Ook op afgeprijsde artikelen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing en deze kunt u daarom kosteloos naar ons retour sturen of ruilen.

  • Heb ik garantie op mijn webshopbestelling?

    Op alle bestellingen is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is wat u ervan mag verwachten. Om een beroep te doen op de garantie verzoeken wij u een bewijs van aankoop te overhandigen (bv: bestellingsbevestiging / betalingsbewijs). Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn, worden vakkundig gerepareerd.

    Wanneer reparatie niet mogelijk is, ontvangt u van ons een vervangend artikel. Indien er geen vervangend artikel voorradig is, storten wij het aankoopbedrag terug op uw rekening. Gebreken die ontstaan zijn door normale slijtage of door oneigenlijk gebruik vallen niet binnen de garantie. Wij verzoeken u eerst contact met ons op te nemen alvorens u het artikel terugstuurt. Franco- en rembourszendingen worden niet door ons geaccepteerd.

  • Wanneer begint de uitverkoop?

    Wij hanteren geen vaste data voor de uitverkoop. De start van de uitverkoop wordt bepaald aan de hand van het verloop van het verkoopseizoen. 

  • Ik heb een bestelling geplaatst/recent ontvangen en nu geven jullie nog meer korting?

    Helaas kunnen wij niet op voorhand bepalen wanneer onze uitverkoop van start gaat of wanneer de collectie verder afgeprijsd wordt, waardoor wij hiervoor geen garantie kunnen bieden. 

  • Hoe kan ik in contact komen met de klantenservice?

    U kunt uw vraag stellen door een e-mail te sturen naar webshop@assem.nl of u kunt bellen naar +31 (0)88 – 133 31 33.  Indien u reeds een bestelling heeft geplaatst, verzoeken wij u vriendelijk uw ordernummer te vermelden. 

  • Waar kan ik met mijn klacht terecht?

    Indien u een klacht heeft, verzoeken wij u vriendelijk eerst contact op te nemen met onze webshop via telefoonnummer 088-133 31 33 of een e-mail te sturen naar webshop@assem.nl. Wij zullen klachten die wij via de e-mail ontvangen op werkdagen binnen 24 uur beantwoorden. Mocht dit onverhoopt niet lukken vanwege drukte, zullen wij deze binnen uiterlijk 3 werkdagen beantwoorden. Indien wij uw klacht niet kunnen oplossen, kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel via de website www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/). U kunt bij ons voor zowel het product, als een dienst, een klacht indienen.